......si pemburu cintamu.......

SEMALAM adalah kenangan, HARI INI yang perlu dilalui dan dihargai, ESOK sesuatu yang tidak pasti kan terjadi..


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Isnin, 27 Jun 2011

hari ini @ hari akan datang


hari ini,
saya dapat peluk tubuh awak.. bila saya perlukan awak,
tapi tak mustahil
hari akn datang,
tubuh ini tidak dapat saya peluk bila suatu hari awak bukan lagi milik saya....

hari ini,
awak kata .. awak sayang sgt2, n cintakan saya....
tapi tak mustahil la,
hari akan datang,
awak akan kata... saya tak sayang, saya tak cintakan awak...

hari ini,
awak kata.. " kenapa lah saya tak bertemu awak sebelum ini"
tapi tak mustahil la,
hari kan datang awak akan berkata
"kenapalah aku jumpa owang mcm ko ni"

hari ini,
awak kata...
"saya tak kan menduakan awak, sb sy cintakan awak... awak di dalam hati saya saja"
tapi tak mestahil la
hari akan datang awak akan kata,
" saya tak cintakan awak... awak da tak ade dalam aty sy..."

dan disitu lah bawu aq tau...
cinta itu tak sama mcm ucapan yg lepas2...
kata2 itu bukan setulusnya sebuah hati....
bahagia ini hanya SEMENTARA...

bila aku pandang yg laen, kau takot aq akan mengecewakan kau...
hati tak penah menyimpang, sb aku TULUS pd kau...
tp bila suma nya da berakhir,
rupa2nya kau tinggalkan aku tanpa sesiapa dihati....

baru aku sedar,
kau tak tulus terhadap aku...
kau cemburu bkn krn kau takot kehilangan aku,
tapi kau takot kau akn kecewa...
tapi bila kau kecewakan aku....
ko tak pnh pn pikir,
ape perasaan aku.....

tu la manusia, kata2 n janji manis kalah madu..
HARI INI tak sama macam HARI SEMALAM...
dan jangan kau kecewa, bila aku mulai kata TANGAN yg memeluk tubuh awak ni la akan MELEPASKAN awak bila awak BUKAN MILIK saya lagi.....


" maafkan ary, bila wat D kecewa bila ary ckp mcm ni..."
maaf tapi ini lah realitinya... bukan sekali dua ary dkecewakan.. maaf
bkn ary nk samekn awak ng owng2 mereka, ni la hakikat tanda ary perlu beringat,..

1 ulasan:

  1. terbaikkkk la ary luahan aty nie...
    adah suka sgttt..bestttt..
    semua betollll...
    tiba2 air mata nie mngalir xtahu nape..
    manusia memmng mudah berubah begitu gak cinta..
    kita sama2 sbar k..=)

    BalasPadam