......si pemburu cintamu.......

SEMALAM adalah kenangan, HARI INI yang perlu dilalui dan dihargai, ESOK sesuatu yang tidak pasti kan terjadi..


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Ahad, 31 Oktober 2010

hipokrit = penipu

dikalangan kita ni tak napak pon n payah nk kesan dowank ni..
dowank ni macam musuh dalam selimut., baek2 nye downg mungkin bersebab...
 jgn lew jd mcm downk ni... aq benci tul..
ade yg die pye alim tup sane tup cni.. ckp tu cakap ni... mmg sebijik la mcm ustaz/ustazah...
kite yg bese2 ni da mcm hina la sangat2 rasenye , tapi padahalnye dowank punye dalaman kalah setan/iblis...
eh baek kownk bkk aje tudung tu.. ko buang sume yg menutup kebaekan yg kowng selindungkan kejahatan kowng...
g mam*** la....
kalo kowang tgk dak2 mcm kitowng ni itu ini. ade kowng pk, mmg sah2 ke kowng masuk syurga trus tanpa balasan api neraka??
sume owng ade salahnye.. ade lemahnye...
kowng kne tau k...
kowng tgk kitowng pastu kowng ngupat blkg... ade aty lak owng dipanggil mulia?

n kat kapez2...
kowng kat depan kapez kowng pijak semot pon tak mati...
alih2 kat kekawan ko ngaku ko bujang.. peh, berangin aje...
agk2 la...
kalo ko nk sangat status single.. blah la.. jgn la ng relationship,
ckp je terus terang kat kapez ko yg ko tak nk relationship..
jgn la duk tipu2...
kapez ko punye la sayang cinta bangat ng ko.,, ko ley lak menduakan die...
tau tak saket aty camtu..
baek ko terus terang jek..mmg la kapez ko cdey tp sekurang2nye jujur...
jujur kan penting dalam hubungan..
tak kiralah kapez ke kekawan ke... family ke...
kejujuran tu penting dlm hidop bwu owng yakin thadap ape yg ko cakap...


komen n kritikan..
by: aq xpuas aty



Sabtu, 23 Oktober 2010

"jangan kau tanya lagi"

bila aty aq da terluke...
jangan kau tanye lg kenape???
knape aq jd mcm ni...

Sabtu, 16 Oktober 2010

"teman"



teman...
faham x ape istilah seowng teman?
tak kiralah teman,sahabat,kawan baik.. ia sama saje..
perhatikan disekeliling,begitu mudah kita mencari kawan,teman.. tapi bila difikirkan dan dinilai utuk mencari teman yang sejati bukan la semudah perkataan..

saat kita memerlukan adakah mereka ada di sisi kita?
saat kita kesunyian..dilanda masalah.. adakah mereka ada disisi utuk mendengar luahan?
fikirlah.. siapakah teman yang bagai mutiara ini...
hadirnya tanpa diduga dikalangan teman2 yang laen...
ia tersembunyi disebalik keramaian..

cari lah...
ia pasti ada salah 1 kalangan dari mereka..
jika telah kau temui,..
jangan kau sesekali mengkhianatinya...
hargailah persahabatan itu..
kerana.. hari yang indah bersamanya tak la selama yang kita harap..
suatu hari pasti masing2 akan membawa haluan masing2..
hanya hati yang eklas aje akn menemukan semula...
sama ada selamanya atau hanya bersifat sementara

tapi yakin la..
keikhlasan dalam persahabatan amat bermakna...
dalam sebuah kehidupan,,..
yang kekal selamanya..

Jumaat, 15 Oktober 2010

"hilangkan stress dcni"

video

hanyut

Harus bagaimana lagi
Dan terus begini
Dengarkan aku
Lihat ke mataku


Cukup sudah kau menghukum
Salahku tetap salahku
Benarkan ku berbicara
Agar bisa pulih semua


Namun harus sampai bila
Kau kan diam seribu bahasa


Chorus
Maafkanlah ku tak bisa hidup tanpa kamu
Fahamilah ku tak mampu terus tanpa kamu
Bagaimana ku nanti
Bila tiada mengganti
Yang ku ada hanya kamu saja


Saat mata terpejam
Hanya kau ku terbayang
Menghapus semua segala rasa di jiwaku


Saat mata terbuka
Kamulah yang pertama
Tak mampu aku
Bayangkan
Hidup tanpa dirimu


Aku memang bersalah
Selalu saja mengabaikan mu
Dan tapi dah ku sedari
Segala perit kau lalui
Ku terlupa kau terluka


Dan memang selalu
Aku bersalah
Selalu saja mengabaikan mu
Meninggalkan mu
Dan tetapi itulah aku sedari
Segala perit yang kau lalui
Kerna diriku yang terus hanyut


Maafkanlah ku tak bisa hidup tanpa kamu
Bagaimana ku nanti
Bila tiada mengganti
Yang ku ada hanya kamu saja


Bagaimana ku nanti
Bila kau tak di sisi
Yang ku ada hanya kamu saja