......si pemburu cintamu.......

SEMALAM adalah kenangan, HARI INI yang perlu dilalui dan dihargai, ESOK sesuatu yang tidak pasti kan terjadi..


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Rabu, 6 April 2011

aku si hati batu..

si dia kate saya ..hati batu
sb saya tak nampak die sayang saya..
si die kate saya hati batu..
sb saya tak nampak ape yg die lakukan utk saya..
 dan hari ini  die menangis,
menangis mengeluarkan rasa kecewa kerana saya...
dan tiba2 hati saya yang batu.
pecah berkecai....
dan airmata saya pOn mengalir,
kerana sikap kerasnya hati batu sendiri...

maafkan saya kerana
hati saya keras lebih dari batu...
tapi percayalah titisan air semakin lame akan melekOkkan permukaan batu..
sb kasih sayang kamu itu umpama titisan air yang menitik dihati ku yg batu...
kamu akan berjaya lembutkan hati ini.........

Tiada ulasan:

Catat Ulasan